söndag 1 april 2012

Tjena!

Igår var jag på en efterlängtad fisketur. Har nämligen fått låna Emil Cedlunds jerkspö på prov då han ska sälja det. Det var riktigt kallt och när jag väl hade sjösatt båten trodde jag knappt att jag skulle vara ute mer än en timme. Men Ribatex kläder har än en gång visat sig fungera helt perfekt och jag blev varken kall eller blöt! Såklart var det enormt tomt i båten utan mina fiskekompanjoner, men ack så härligt ändå. Det blev en relativt kort fisketur med ett hugg på en gädda runt kilot. Det blåste något fruktansvärt på sjön och såklart hade jag inget ankare så jag fick nöja mig med att stryka med i vinden.

Jag ser fram emot påskhelgen då Elias och min bror Jonathan kommer hem för fiske. Håll utkik, kanske även jag stolt får presentera ett efterlängtat nytt personbästa. Självklart kommer uppdateringar från helgen upp här på bloggen.

Stina - Clearwater Fishing Team


2 kommentarer:

  1. GRYTSJON! Tycker att jag kanner igen den bla vaskan :) Helt ratt... papegoj brukar funka bra i gryt. Skitfiske

    SvaraRadera
  2. Lycka till i helgen! Kul med nya uppdateringar på bloggen igen..

    SvaraRadera