onsdag 8 februari 2012

Tjenare!

Vi har precis fått hem riktigt fina kläder från Ribatex till kallt, blåsigt och regnigt väder.
Märket Pinewood har jag aldrig burit kläder från tidigare, men oj vad jag har missat!
Riktigt prisvärt, funktionellt (vattentät 10 000mm!), snyggt och har en verklig
kvalitetskänsla. Det jag bär nu är:

Jacka: http://www.ribatex.se/shop/klader/jackor/pinewood-mountain-extreme


Byxor: http://www.ribatex.se/shop/klader/byxor/pinewood-himalaya-extreme


Rekommenderas stark även om jag inte riktigt satt dem på hårdtest än,
men jag antar att ni, precis som jag, läste om dem i +MagazineFishEco - #2 2011.


När vi testat dem under en längre tid kommer vi skriva mer om kläderna för att ni,
liksom vi nu, ska slippa otympliga tunga kläder till tufft fiske utan att behöva förlora
värme eller tömma plånboken.

Vi kommer antagligen testa fler plagg under våren så håll er uppdaterade :)

Sen får ni inte missa "veckans hugg" på Ribatex, kanonpriser på riktigt fina jiggar

Mvh
Jejje - CWF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar